12 Kasım 2016 Cumartesi

arsız bela gel 2016 şarkı sözleri

Şarkı Sözleri :

Gel gülüm gel bekliyorum
Gel insafsız ölüyorum
Kaç yıl oldu sayamadım 
Gel ulan çıldırıyorum
Musallada olsa bile
Gel nefesim gidiyorum

Merhaba gözlerine yandığım kız iyi misin benden uzaktasın ya 
Kollarımı kırdın tek sözünle beni bırakıp onu kucakladın ya
Merhaba yoluna ömür adadığım mutluluk ayrılmasın kapından
Her ayak sesinde bir deliririm geleceksin diye beklerim hala 
Bir ses diyo giden gitti gelmez aldırmıyorum inandım ya sana
Herkes diyo bi başkasına gitti yapmaz diyorum ulan o bunu bana

Yaşlandım biraz iyi değilim saçlarıma ak düştü gözün aydın 
Yüzüm de izler aynalara küstüm geçen o yılları bir bir saydım
Gelecek derken hayatıma küstüm ölmedim ama bi başıma kaldım
İçimde ki umut kırıntılarını dün gece bir şişe alkole sattım
Dizlerim yorgun kusura bakma seni aradım dünyamı şaşırdım
Kiminle nerdeysen iyi dinle alev alev yanın lan ikinizde

Kimden hesap sorayım şimdi ben 
Kimlere anlatayım bu çektiklerimi
Ne yaptım ulan ben sana
Ne engel oldu geri dönmene
Yerini söyle yanına geleyim
Ben bir seni tanıdım sana köleyim 
Şiirler yazdım yokluğunda belki de dinlemedin
Ulan öldürdün daha ne deyim
Gel etme son bir kez yüzünü göreyim

Gel gülüm gel kimsesizim
Bilmiyorum hangi mevsim
Gel ulan çok çaresizim
Gel göreyim Son nefesim
Gün azaldı ömür bitti
Gel saatlerim tükendi

Gel gülüm gel bekliyorum
Gel insafsız ölüyorum
Kaç yıl oldu sayamadım 
Gel ulan çıldırıyorum
Musallada olsa bile
Gel nefesim gidiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder