7 Kasım 2016 Pazartesi

Arsız Bela - İçim Yana Yana 2016 şarkı sözleri

Tanıyor gibiyim bu acı yeni değil
Sormadan aldım yüreğime
Acıyor gibisin hiç yeri değil
Dünyamı yıktın ya sen yine

Gel son defa sarayım seni
İçim yana yana olsa da 
Gel ne olur göreyim son kez
Gel gözlerimde yaş dolsa da

Yeni değil bu gidişler alışkınım ne olsa da 
İlk değil bu öldüğüm bilirim son da olmaz
Gökyüzünde hep bir bulut var neden dağılmaz
Unutmayı unuttum artık acılar bırakmaz
Bunları ben hak etmedim sevgi acıyı doğurmaz
Gitmek istiyorsun neden yüreğin doyunca
Bilmek istiyorum kimler uyur şimdi kokunla
Yeter yapma ne olur elimde bir tek canım var

Bende bilirdim bir başkasıyla hayal kurmayı
Bende yerine koyabilirdim bir başka insanı
Yüreğim engel oldu böyle basit olmamalıydı
Mahkum oldum bu kendime verdiğim ceza mı
Çıkıp giderken düşünmedin bu deli yaşar mı
Bakıp durduğum resimlerin bir ömrü sarar mı
Gel be son bir kez göreyim sonra yine gidersin
Alıştım ya ağlamam düşünme yine gidersin

Evimin önünden geçerdin hatırlıyorum önceden
Karşılaşırdık değerdi gözlerin bu gözlere
Bir umut doğardı ne bileyim güzeldik önceden
Nerdesin izin kaldı sokaklarda gel yine
Geriye dönüp bakıyorum sana bir de sevgime
Zararım aştı haddini bütün zorum kendime
Ölmeye bir başım kaldı tükeniyorum her sene 
Sen olmadan ölemiyorum gel bi sarıl git yine ..

Tanıyor gibiyim bu acı yeni değil
Sormadan aldım yüreğime
Acıyor gibisin hiç yeri değil
Dünyamı yıktın ya sen yine

Gel son defa sarayım seni
İçim yana yana olsa da 
Gel ne olur göreyim son kez
Gel gözlerimde yaş dolsa da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder